Quality Award 2019.

Poslije uspješne 2018. godine, potrošači su ponovno prepoznali našu kvalitetu u 2019. Pobjeda proizlazi iz povjerenja, vrednovanja kao vrhunskog poduzeća, procjeni kvalitete, prepoznatljivosti i vjernosti robnoj marki.

Obranili smo titulu najbolje robne marke među proizvođačima kuhinja natječući se s brojnom konkurencijom, među kojima su: EWE, HAKA, Regina, Bulthaup, FM Küchen, Nolte, Breitschopf, Olina, Alno, Poggenpohl, SieMatic, Nobilia, Nordwald, Intuo, Häcker i Schmidt.

Hvala na povjerenju!

DANKÜCHEN JE KUHINJSKA ROBNA MARKA BROJ JEDAN U AUSTRIJI!

PITANJA NA TEMELJU KOJIH SMO DOBILI PRIZNANJE:

01 // SPONTANA PREPOZNATLJIVOST:
“Kojih se robnih marki ili kuhinjskih dobavljača možete spontano sjetiti?”

02 // PODRŽANA PREPOZNATLJIVOST:
“Ispod su napisane razne robne marke i dobavljači kuhinja. Koji od njih vam je poznat barem po imenu?”

03 // NAKLONOST:
“Koji od ovih kuhinjskih dobavljača vam se posebno sviđa?”

04 // OGLAŠAVANJE:
“Koje ste od ovih kuhinjskih dobavljača nedavno primijetili?”

05 // VRIJEDNOST PODUZEĆA:
“Koji kuhinjski dobavljači su vrhunska poduzeća, odnosno posebno velika poduzeća?”

06 // INOVACIJE:
“Koji kuhinjski dobavljači neprestano nude inovativne ponude i proizvode? Koji su dobavljači posebno inovativni?”

07 // CIJENA / PONUDA:
“Koji kuhinjski dobavljači nude najbolji omjer cijene i ponude?”

08 // VJERNOST ROBNOJ MARKI:
“Ocijenite vašu vjernost prema dobavljačima kuhinja od točke 1 (za dobavljača „vrlo mi se sviđa“ bi bili vrlo razočarani, ako taj dobavljač više ne bi postojao) do točke 4 (ne bi mi smetalo, ako ovaj dobavljač više ne bi postojao).”

09 // OCJENA KVALITETE:
“Ocijenite dobavljače kuhinja od točke 1 (ovaj dobavljač nudi puno bolju kvalitetu od ostalih dobavljača) do točke 4 (ovaj se dobavljač po kvaliteti ne razlikuje od drugih dobavljača).”

S DANKÜCHENOM NA PUTU USPJEHA! HVALA VAM NA POVJERENJU.

DAN – BROJ JEDAN – POBJEDA NA SVIM PODRUČJIMA.

Ukupna pobjeda proizlazi iz povjerenja, vrednovanja kao vrhunskog poduzeća, procjeni kvalitete, prepoznatljivosti i vjernosti robnoj marki; na temelju nacionalno reprezentativne studije tržišta koju je provelo poduzeće Marktforschungs Ges.m.b.H. & Co.KG na uzorku od 1000 intervjua.